Limited edition droogshampoos: edgy, vintage en wild

Dit seizoen lanceert Batiste drie limited edition droogshampoos: Wild, Graffiti en Cherry. Speciaal voor vrouwen die zoeken naar volume, frisheid en een fles die aansluit bij de laatste fashion trends.

Verkoopadviesprijs: €4,57    

Go wild – De exotische geur van de ‘Wild’ droogshampoo is vrouwelijk en uitdagend met topnoten van kokos, bloemige middenoten en sensuele basisnoten van musk, vanille en hout.

Urban edge  –  De zomerse geur van deze ‘Edgy’ droogshampoo bevat topnoten van appel, wilde bessen, druiven en middennoten van jasmijn, lelie en iris en basisnoten van musk, kokos, sandelhout en ceder waardoor je met Batiste ‘Graffiti’ een echt statement maakt.

Pop your cherry – Creëer een retro look met de Batiste limited edition‘Cherry’, ideaal voor een Brigitte Bardot volume boost. De fles heeft een zoete look en past perfect in je vintage tas.

 

How to use ?

Schud de fles vol overgave voor gebruik en houd de spuitdop ongeveer 30cm bij je haar vandaan en spray op de haarwortels. Masseer het haar met de vingertoppen, borstel het door en breng het ten slotte in model.

 

And the winner is…

Vanaf week 29 kun je via Facebook stemmen op jouw favoriete limited edition. Ga je voor ‘Wild’, ‘Graffiti’ of ‘Cherry’? De fles met de meeste fans krijgt een vast plekje in de Batiste-collectie.

 

Geef een reactie